Noteikumi DZESĒ.LV interneta veikalā

Preces noformēšanas un apmaksas nosacījumi

  • Pēc preces noformēšanas, Jūs saņemsiet pirkuma informāciju norādītajā e-pastā.

  • Par preces pieejamību mēs sazināsimies ar Jums, tikai darba dienās.

  • Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, Jūs saņemsiet rēķinu norādītajā e-pastā, kura apmaksa jāveic 3 dienu laikā, ar bankas pārskaitījumu.

  • Ja samaksa netiek saņemta 3 dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.

  • Pēc maksājuma saņemšanas, Jūs saņemsiet sūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojumu.

  • Preces cenā neietilpst piegādes maksa.

  • Kad Jūsu pasūtījums būs nosūtīts, Jūs saņemsiet sūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojumu ar pavadzīmi.

Nomaksa

  • Veicot pasūtījumu '' Papildu informācija '' ieraksti, ''Nomaksa vēlamais mēnešu skaits".

  • Šo informāciju nodosim SIA Inbank Latvia.

  • Inbank uz norādīto e-pasta adresi nosūtīs i-adresi kur būs jāizpilda pieteikums.

  • Pozitīva lēmuma rezultātā, tiks nosūtīts apstiprinājuma e-pasts no mums un Inbank Latvia.

  • Piegādāsim Jums pasūtīto preci.

Piegādes nosacījumi

Jūs varat saņemt savu pasūtījumu:

  • Dzesē.lv birojā, Baložos, Ķekavas novadā, darba dienās no 10:00 - 16:00, pēc iepriekšējās vienošanās;

  • Ar DPD kurjeru

Piegādes maksa:

  • Piegāde Rīgas teritorijā ar kurjeru - 15.00 EUR

  • Piegāde visā Latvijas teritorijā ar DPD kurjeru - 40.00 EUR

  • Saņemt mūsu birojā - BEZ MAKSAS.

Piegādes laiks no maksājuma saņemšanas brīža ir 3-7 darba dienas.

Distances līgums

  • Šajā interneta veikalā dzese.lv piedāvāto preču pārdevējs Dzesē.lv, no vienas puses, turpmāk tekstā Pārdevējs, un persona (fiziska vai juridiska), kas veic Pasūtījumu, turpmāk tekstā – Pasūtītājs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu

  • Pārdevējs apņemas pārdot preces Klientam pēc Klienta pasūtījuma un piegādāt tās Klientam pēc maksājuma saņemšanas Pārdevēja bankas kontā.

  • Klients apņemas apmaksāt pasūtījuma summu un piegādes izmaksas (ja tādas ir).

  • Pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t.i., no pasūtījuma veikšanas brīža. Katra starp Klientu un Pārdevēju noslēgtā līguma noteikumiem ir jābūt identiskiem šo noteikumu nosacījumiem, un Puses vienmēr ievēro šādus līgumus, ievērojot šos noteikumus.

  • Pasūtījums ir preču pasūtījums, kas ietver visas preces, kuras Klients vēlas iegādāties no Pārdevēja un kuras ir norādītas vienā Pasūtījumā.

  • Klients apstiprina Noteikumus, kad ir tos izlasījis, un pasūtījuma apstiprināšanas brīdī atzīmē teikumu "Esmu izlasījis noteikumus un piekrītu tiem". Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, nosacījumi, piegādes un atgriešanas kārtība, pušu atbildība un citi noteikumi, kas saistīti ar preču pirkšanu un pārdošanu www.dzese.lv

Atgriešana

Klientam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas dienas, nosūtot pirkuma pavadzīmi un preces fotogrāfijas ar preces informāciju uz dzese.lv@gmail.com.

Klientam preces ir jāatgriež Pārdevējam 3 darba dienu laikā no atteikuma vēstules nosūtīšanas (nogādājot to Pārdevējam uz biroja adresi, Baložos, Ķekavas novadā, pēc iepriekšējās vienošanās). Visas preču atgriešanas piegādes izmaksas sedz Klients.

Klientam nav atteikuma tiesību, ja:

  • Preces oriģinālais iepakojums ir atvērts, nozaudēts, vai būtiski bojāts

  • Klients ir izmantojis preci

Pārdevējs apņemas atmaksāt naudu par atgriezto preci 14 darba dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas. Apstiprinot šos Noteikumus, Klients piekrīt, ka nauda tiks atmaksāta Klienta bankas kontā, ja vien Klients un Pārdevējs nav vienojušies citādi.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestajā daļā teikts, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā". Pārdevējs patur tiesības atteikt Klientam atteikuma tiesības vai ieturēt atmaksas maksu, ja prece ir bojāta, neuzmanīgi izturoties pret preci lietošanas laikā vai neievērojot norādījumus, ja preces oriģinālais iepakojums ir nozaudēts vai ja preces iepakojums ir būtiski bojāts.

Garantijas nosacījumi:

1. Visiem kondicionieriem standarta garantija fiziskajām un juridiskajām personām ir 2 gadi no izrakstītā pārdošanas dokumenta datuma.

2. Saīsinātā garantija ar termiņu līdz 1 gadam ir paredzēta tiem kondicionieriem, kuri darbojas smagos ražošanas un tehniskajos apstākļos, serveros un objektos ar specifiski lielu siltuma izdalīšanos un agresīvām vidēm.

Garantija ir spēkā, ja:

  • Iekārtas montāžas darbus ir veikuši sertificēti speciālisti, kuriem ir pietiekamas zināšanas kvalitatīvas montāžas veikšanai, kā arī profesionāls aprīkojums.

  • Iekārta ir iegādāta dzesē.lv mājas lapā un var uzrādīt pirkuma pavadzīmi(rēķinu)

  • Iekārtai ir ticis veikts nepieciešamais regulāro tehnisko apkopju skaits, un tā tika ekspluatēta savām tehniskajām iespējām atbilstošos apstākļos.

  • Organizācija - montāžas darbu veicējai ir solidāra atbildība montāžas un remontdarbu veikšanas garantijas saistību nodrošināšanā.

  • Nav radušies mehāniskie bojājumi nepareizas ekspluatācijas rezultātā (bojājumi no ledus, pārmērīgs ledus veidošanās, kritiens un citi).